از هر دری سخنی

گاه نوشته های قابل انتشار، در هر موضوعی!

از هر دری سخنی

گاه نوشته های قابل انتشار، در هر موضوعی!

از هر دری سخنی

گاه خنده ای تلخ و گاه تلخی یک خنده، وجودت را در آتشی غریب می سوزاند...
اینجا غمکده ای است، پر از درد رفتن...
و تماشاکده ای است، لبریز از جدایی...
اینجا دنیاست!
سرای بی کسی...

  • ۰
  • ۰

طولی نخواهد کشید که درباره ملاقات های سردار سلیمانی و مرحوم هاشمی از سمت طرفداران جریان هاشمی، انبوهی از محتوا تولید و در رسانه های زنجیره ای منتشر شود! تا همین لحظه مطالب پراکنده ای منتشر شده است. اما وجه مشترک همه آنها، احترام سردار محبوب دلها به مرحوم هاشمی است. روشن است که حضرات از محتوای جلسات چیزی منتشر نمی کنند. و اگر هم منتشر شود، مطالبی کلی خواهد بود.

چرا؟ روشن است. محور مواضع مرحوم هاشمی درباره خط قرمزهای انقلاب مشخص است. صوت و فیلم از ایشان درباره ولایت فقیه، شورای نگهبان، رسانه ملی و... وجود دارد. از سوی دیگر مواضع سردار سپهبد، شهید حاج قاسم سلیمانی نیز درباره همین اصول مشخص است و تفاوت روشنی دارد. این تفاوت در بحث هایی نظیر برجام، به 180 درجه می رسد! سردار از برجام 2 و 3 و خیانت های پیرامون آن صحبت می کند و مرحوم هاشمی صد در صد حامی برجام است!

در خصوص رهبری هم که مرحوم هاشمی در جلسه دانشگاه آزاد اسلامی، از روزی سخن می گوید که ممکن است نظام روزی رهبر نداشته باشد (اینجا) نظر سردار کاملا روشن است. بگذریم از دیدگاه مرحوم هاشمی درباره سپاه و بحث های جنجالی دیگر! پس جریان رسانه ای انقلاب بهتر است از همین حالا به فکر شانتاژ رسانه ای در این خصوص باشند!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی