از هر دری سخنی

گاه نوشته های قابل انتشار، در هر موضوعی!

از هر دری سخنی

گاه نوشته های قابل انتشار، در هر موضوعی!

از هر دری سخنی

گاه خنده ای تلخ و گاه تلخی یک خنده، وجودت را در آتشی غریب می سوزاند...
اینجا غمکده ای است، پر از درد رفتن...
و تماشاکده ای است، لبریز از جدایی...
اینجا دنیاست!
سرای بی کسی...

  • ۰
  • ۰

این پست و این چند خط را فقط می نویسم تا تلاش کنم مخاطب را از دیدن دورهمی با حضور شکیب شجره منصرف کنم؛ و اگر حتی یک نفر را بتوانم از دیدن این برنامه نجات دهم راضی خواهم بود! اگر شما هم مثل من برنامه های مورد علاقه خود را یادداشت می کنید تا سر فرصت ببینید، و هنوز بخش هایی از دورهمی مدیری را ندیده اید، از تماشای دورهمی با حضور شکیب شجره منصرف شوید!

این بازیگر جوان که البته در بازیگری کارش قابل احترام است و حداقل در هیولای مدیری عالی بازی کرده است، در این قسمت دورهمی هیچ حرفی برای گفتن ندارد! برنامه فوق العاده کسل کننده است... شکیب که حرفی برای گفتن ندارد. مدیری هم گویا فقط خواسته شجره را دعوت کند تا لطفی به او کرده باشد.

عجیب است... شاید هر بازیگر جوان دیگری این فرصت را می یافت، به لحظه لحظه اش فکر می کرد و برای آن برنامه می ریخت تا حسابی بدرخشد. اما گویا شکیب شجره هیچ برنامه ای ندارد. حرف هایی می زند که عجیب است... حرف هایی پوچ! که نه طنز است، نه آموزنده است و نه هیچ چیز دیگر.

این قسمت از دورهمی به نظر من فاجعه است... اگرچه بسیاری از قسمت های دورهمی عالی هستند و جدای از طنز بودنشان، مفید و آموزنده اند، و با حضور بزرگان توانسته آرشیوی تاریخی از سینما و تلوزیون کشورمان بسازد، اما این قسمتش واقعا فاجعه است.

  • ۰۲/۰۲/۲۸
  • احمد طحانی

رسانه

رسانه ملی

سینما

مهران مدیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی