از هر دری سخنی

گاه نوشته های قابل انتشار، در هر موضوعی!

از هر دری سخنی

گاه نوشته های قابل انتشار، در هر موضوعی!

از هر دری سخنی

گاه خنده ای تلخ و گاه تلخی یک خنده، وجودت را در آتشی غریب می سوزاند...
اینجا غمکده ای است، پر از درد رفتن...
و تماشاکده ای است، لبریز از جدایی...
اینجا دنیاست!
سرای بی کسی...

  • ۰
  • ۰

پس از روشنگری هایی که متخصصان در رسانه ملی انجام داده اند، نگرانی مردم درباره کرونا کمتر شده است. کرونا یک بیماری ویروسی است که 80 درصد بدون آنکه متوجه ابتلاء بشوند، از آن عبور می کنند! (مبتلا می شوند اما خودشان هم متوجه نمی شوند.) 20 درصد متوجه می شوند و از آن 20 درصد، تنها 2 درصد دچار خطر می شوند.

این 20 درصد هم شامل افراد مسن، بیمار و... هستند. کسانی که مشکل تنفسی دارند. در حال شیمی درمانی هستند و... جالب اینکه کرونا برای این افراد هم در صورتیکه نکات بهداشتی را رعایت کنند خطرناک نیست!

اما چه می شود که قیمت لیمو ترش هر کیلو به 48 هزار تومان می رسد؟ این مشکل از فرهنگ جامعه و ضعف دولت در کشورمان نشأت می گیرد! متاسفانه سودجویان در کشوئر از هرچیزی برای رسیدن به سود بیشتر استفاده می کنند که جان و سلامت مردم هم یکی از آن موارد است!

دولت هم که کلا تعطیل است و نه نظارتی وجود دارد و نه چیزی دیگر. مگر سلامت مردم «برجام» و «مذاکره» است که دولت برای حضور در آن حتی رکورد جهانی را جابجا کند؟ خیر! سلامت مردم فقط و فقط سلامت مردم است!

نظرات (۱)

  • فروشگاه تخفیفی M3S.ir
  • با سلام پست قشنگی بود

    لطفا به سایت منم سر  بزنید :

     

    http://m3s.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی