از هر دری سخنی

گاه نوشته های قابل انتشار، در هر موضوعی!

از هر دری سخنی

گاه نوشته های قابل انتشار، در هر موضوعی!

از هر دری سخنی

گاه خنده ای تلخ و گاه تلخی یک خنده، وجودت را در آتشی غریب می سوزاند...
اینجا غمکده ای است، پر از درد رفتن...
و تماشاکده ای است، لبریز از جدایی...
اینجا دنیاست!
سرای بی کسی...

  • ۰
  • ۰

اگر کیفیت اینترنت پیشگامان بد است، و پینگ ثابت ندارد، و بدتر از آن، مدام قطع و وصلی دارد، مقصر من و شما هستیم. چرا؟ به علت اینکه این اینترنت بی کیفیت را می خریم، و سکوت می کنیم! می خریم و هیچ واکنشی در قبال وجه پرداخت شده و کیفیت بد آن هیچ موضعی نمی گیریم. اعتراض نمی کنیم. به پشتیبانی زنگ نمی زنیم و...

طبعا من هم جای مدیران پیشگامان باشم، کیفیت را نه تنها بالاتر نمی برم، بلکه تا جایی که راه دارد برای سود بیشتر، کیفیت را کاهش می دهم!

چرا؟ چون ملاک سود است! چرا؟ چون مشتری یعنی کشک! چرا؟ چون مشتری ناراضی سکوت می کند! چرا؟ چون... بله. به پشتیبانی زنگ می زنید! اما چه می شنوید؟ جواب های کلی! بی سر و ته و...

کاش کسی بود که رسیدگی کند. کاش می شد اعتراضی جمعی تهیه و به وزیر ارتباطات منعکس کرد، بلکه فرجی شود!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی